Aktuálne máme na hudobke tému „Emócie v hudbe“ ;o)
Decká majú „balíčky“ so skladateľmi/hudobnými skupinami (Bach, Beatles, Beethoven…) a ich úlohou je vybrať ku každej emócii (strach, radosť, smútok, hnev…) nejakú skladbu, ktorá podľa dieťaťa túto emóciu vyjadruje a tiež nájsť si nejaké info o danom hudobnom období a autorovi. A kto má hotovo, kreatívne odprezentuje triede
Tomáš okrem klasického PPT a kvízu, nastražil po budove querkódy a spolužiaci behali a snímali ;o)
V rámci feedbacku, ktorý robíme škáľovaním (koučing technika), sa našli niektorí, ktorí Tomáša ohodnotili veľmi kriticky a len málo ho ocenili. Keď sa na ďalšej hodine vymenili role a Tomáš dával feedback spomínaným „dobrákom“, bolo nad slnko jasnejšie, že im oplatí rovnako a dá ich riadne dole. Lenže slnko neslnko, akcia „give back“ sa nekonala a Tomáš dal s úctou a pokorou veľmi vyrovnaný feedback, v ktorom ocenil viacero pozitív…
Nie, takéto parádne situácie nie sú v školách samozrejmé, ale verte, že keď sa niekedy udejú, ten pocit, ktorý sa dostaví, je neSKUTOČNE mocný ;o)
Autor: Dávi;D Králik